poniedziałek, 28 maja 2012

Rozdział 36

Wiele się u nich w domu zmieniło po moim wyjeździe zrobili remont. Dom był jeszcze ładniejszy. 
Kochanie źle sie czujesz-zapytała Eliza
Troche mi nie dobrze i strasznie brzuch mnie boli-mówiłam ze skrzywiona minął 
Po chwili w kuchni pojawili się Tom i Nathan zapytali co mi jest. Tom powiedział żeby zadzwonić na pogotowie sprzeczałam się z nimi ale uległam im. Zabrali mnie do szpitala. No i po co ? Położyli na sali. Po chwili przyszedł lekarz. 
Mam dla pani złą wiadomość nie jest pani w ciąży-powiedział 
Popatrzyłam na niego z miną co że jak? 
Ale jak to co mi jest-zapytałam 
Jutro będzie miała pani laserową operację-powiedziałam
Szczęka mi opadła. 
To coś poważnego-zapytałam 
Nie-powiedział 
A czy po tym będę mogła mieć dzieci-zapytałam ze zdenerwowaniem
Tak to nie jest związane z niczym intymnym-powiedział dodając proszę się nie przejmować
Lekarz poinformował o wszystkim Nathana Toma i Elizę stojących za drzwiami. Po chwili weszli. Patrzałam na Natha tak się cieszył bałam się że coś się stanie przez to. Ale podszedł i mnie przytulił. 
Następnego dnia zostałam przewieziona do sali w której się odbył zabieg. W Nathana głowie biło się wiele myśli jednak najważniejszą była Lena aby nic złego jej się nie stało. Siva wciąż siedział przy łóżku Cher która była w śpiączce. Lekarze dają szanse na to że się wybudzi ale nie są do końca pewni. Gdy się obudziłam przy moim łóżku siedział Nathan
Uśmiechnął się. 
Już po wszystkim-powiedział 
Kilka dni później wróciłam do domu. Wszystkie dni mijały spokojnie jednak chciałam porozmawiać z Nathanem o tym co się stało że jednak nie mamy dziecka. Siedział na łóżku podeszłam
Możemy pogadać -zapytałam
O czym-zapytał 
O tym co się stało-powiedziałam 
Nie ma o czym-powiedział 
Widzę przecież że jesteś zły-mówiłam 
Wydaje ci się -powiedział dodając chodźmy wieczorem na spacer ok 
No dobrze-powiedziałam i poszłam na górę żeby się położyć. Na chwilę zasnęłam obudził mnie Nathan z obiadem zjedliśmy pyszną lasanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz