niedziela, 6 maja 2012

 Rozdział 29

Wróciliśmy do Polski.Byliśmy zmęczeni więc po powrocie do domu odrazu zasnęliśmy. Rano miałam na 9,00 do pracy wstałam o 7,30 przyszykowałam się i wyszłam. Nathan jeszcze spał nie chciałam go budzić bo studio było zamknięte.Za drzwiami stał Max
Po co tu przyszedłeś-zapytałam
Przepraszam Pegi na weselu powiedziała mi że wiesz o Lucy ale to bzdury
Nie obchodzi mnie to 
Nie chcę się kłócić ani nic tylko chcę żebyś wiedziała że to moja siostra cioteczna
I poszedł. Byłam wkurzona źle go oceniłam poszłam do pracy. Pisałam artykuł o tym gdzie warto udać się na wekeend usłyszałam dźwięk mojego dzwonka od telefonu odebrałam to Nath
Gdzie jesteś-zapytał
W pracy 
A no tak a o której wrócisz
Za godzinę skończę artykuł i wrócę a co?
Zobaczysz
Byłam ciekawa co się stało. Wróciłam jak szybko się dało. Ktoś czeka na ciebie w salonie. 
Kto to?
Zobacz.
Weszłam do pokoju siedział na niej mężczyzna po 20-stce
Dzień dobry jestem z agencji modelek-powiedział 
Dzień dobry nie rozumiem o co tu chodzi-zapytałam zdezorientowana
Już wyjaśniam na stronie internetowej obejrzałem wszystkie pani sesje nasza agencja chce panią zatrudnić jako modelkę-powiedział 
Jak to mnie -zapytałam 
Szukamy nowej twarzy pani jest idealna-powiedział dodając to mój numer podał mi kartkę niech pani sie zastanowi i zadzwoni
Dobrze-powiedziałam 
Nathan odprowadził go do drzwi.
Do jakeij agencji o co chodzi ja na modelkę-mówiłam do Natha
Zawsze mówiłem i dalej to potwierdzam że jesteś śliczna zgódź się co ci szkodzi
Sama nie wiem -powiedziałam 
Zadzwonił dzwonek do drzwi. 
Cher co ty tu robisz-spytałam 
Mogę przenocować u was-zapytała 
Jasne ale co się stało-zapytałam
Po chwili siedziałyśmy i pijąc herbatę Cher wszystko mi opowiedała
Ta Lucy z którą był na weselu Max jest teraz Sivą
Słucham-zapytałam
Byliśmy zdziwieni z Nathem
On zgłupiał do reszty-mówił Nathan
Przecież oni się nie znają-powiedziałam 
Znają byli kiedyś razem w liceum-mówiła zapłakana 
No tak najpierw była z Maxem i on cię oszukiwał a teraz mi odbiła jego
Ona nie była z Maxem-powiedziałam 
Jak to -zapytał Nath mówiłaś że cię oszukał 
Pegi się pomyliła to jego siostra cioteczna-powiedziałam 
Skąd to wiesz -zapytali Cher i Nath jednocześnie
Dziś rano mi powiedział -powiedziałam wiedząc że Nath się wkurzy
Widziałaś się z nim-zapytał 
Nie to znaczy czekał na mnie pod domem nie wiedziałam nic o tym -mówiłam
Czemu mi nie powiedziałaś-zapytał 
Kiedy miałam ci powiedzieć nie chciałam tego kryć ale jak wróciłam był ten facet z agencji modelek -mówiłam
Rozumiem przepraszam-podszedł i mnie przytulił
Jaka agencja-zapytała Cher
Oj -powiedziałam
Przemów jej do rozsądku -powiedział Nath i wyszedł powiedział idę pogadać z Sivą
Opowiedziałam jej wszystko.
Czemu nie chcesz się zgodzić-zapytała to świetna okazja dla ciebie
A co z Nathanem -zapytałam
A co ma z nim być-zapytała
Będziemy musieli się rozstać-pwoiedziałam
Czemu-zapytała
Kiedyś widziałam tę agencję nie dosyć że jest za granicą to sesje będą na całym świecie a gdzie znajdę dla niego czas
Masz rację mówiłaś mu to-zp
Nie niby jak-powiedziałam
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz