czwartek, 3 maja 2012

Rozdział 25

Jeśli tego chcesz to z nami koniec-zaczęłam 
To nie tak-powiedział jeśli przestaniesz mysleć i spotykać się z Maxem to będziemy razem
Słucham wiesz co jesteś hamem szkoda że wcześniej tego nie zauważyłam nigdy ci tego nie wybaczę zostawcie mnie wszyscy w spokoju 
Wyszłam co on sobie myślał najpierw masakra jaka ja jestem głupia dlaczego mam tak przesrane w miłości może lepiej nikogo nie kochać. Wybiegł za mną Max
A co z nami zapytał
Odezwę się  ale nie licz na nic bo teraz nie chcę znać nikogo ze studia The Wanted. 
Ale wyjaśnij mi swoja reakcję na mój widok jednak coś do mnie czujesz-zapytał
Max nie wiem porwała mnie twoja była narzeczona za to że niby dawałam ci nadzieje mam już dość wszystkiego 
Rozumiem ale gdzie zamierzasz mieszkać-zapytał 
To moja sprawa nie chcę aby ktoś ze mną był.
Przytulił mnie lecz odepchnęłam go. Pamiętaj że możesz u mnie mieszkać-powiedział 
Stałam i myślałam
Ty nie wiesz jeszcze gdzie zamieszkasz co nie-zapytał
A jak myślisz-zapytałam
Chodź do mnie-powiedział będziesz w oddzielnym pokoju
Zgodziłam się Max miał nowy dom. Były w nim 2 pokoje, salon, kuchnia i 2 łazienki. Pokazał mi wolny pokój.  
Nathan zwariowałeś chyba-krzyczały Pegi i Cher jesteś naprawdę hamem
A wy co lepsze zadzwoniłyście po niego-krzyknął Nathan
Może zauważyłbyś że wszystko tracisz-powiedział Tom
Lena cię kocha nad życie a ty co robisz  może czas się w końcu ogarnąć po co ją ratowałeś jak powiedziała bardziej ją zraniłeś niż porywacze-powiedział Siva 
Wszyscy wyszli Nathan został sam. Zastanawiał się czy dobrze zrobił nie mógł zasnąć dręczyła go myśl że Lena i Max są teraz razem.
2 miesiące później 
Wstałam rano Max czekał już ze śniadaniem. Znalazłam  pracę zostałam dziennikarką w gazecie "Stars" wicie wywiady itp. oczywiście z gwiazdami. Max zaprosił mnie do clubu chciałam się zabawić. Jednak gdy się rano obudziłam byłam w łóżku z Maxem. 
Może to czas aby między nami było coś więcej-powiedział 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz