poniedziałek, 14 maja 2012

Rozdział 32

Następnego dnia. Przed moim wyjazdem ktoś zapukał.Otworzyłam był to Jay, Tom, Eliza i Pegi.
Wyjeżdżacie gdzieś-zapytała Pegi
Ja wylatuję do Mediolanu -powiedziałam
Co? sama-zapytała zdziwiona Eliza
Nathan milczał.
Tak przed chwilą się rozstaliśmy-mówiłam
Skarbie co ty mówisz chodź porozmawiamy-powiedziała-Eliza
Tom i Jay gadali z Nathanem
Co się stało-pytała Pegi
Opowiedziałam im wszystko od początku do końca.
Ale ty go kochasz wybacz mu-powiedziała Eliza
Podjęłam już decyzję jutro wylatuję-powiedziałam i zeszłam na dół.
Na dole były tylko same krzyki
Odbiło ci brak mi słów na ciebie-krzyczał Tom
To z Cher było pomyłką upiłem się i-mówił
Tom i Jay przerwali
Nie mów tego nam tylko dla Leny jesteście dla siebie stworzeni gdy to słyszałam usiadłam na schodach i zaczęłam płakać po cichu żeby nikt nie usłyszał.Dziewczyny po chwili wyszli z pokoju i gdy mnie zobaczył podbiegł od razu 
Co ci jest-krzyknęły
W tej samej chwili wszyscy dowiedzieli sie że jestem na schodach Nathan szybko przybiegł
Nic mi nie jest-mówiłam wstałam poszłam na górę do pokoju otrząsnęłam się z tego wszystkiego wytarłam zapłakane oczy. Zeszłam na dół 
Cieszę się że mogłam was poznać mam nadzieję że się kiedyś spotkamy tobie Nathan życzę żebyś był szczęśliwy z Cher -powiedziałam po chwili zaczęły spływać mi łzy po policzkach do zobaczenia przytliłąm się do wszystkich nawet Nathana którego dalej kochałam to był może mój kaprys ale nadal się zastanawiałam nad wszystkim.
Nie wyjeżdzaj mówił do mnie na ucho
Wiedziałam że mogę mu wybaczyć. 
Tom zapytał czy odwieźć mnie na lotnisko.
Nie to dla mnie za ciężkie-powiedziałam 
Nigdzie nie pójdziesz -powiedział Nath złapał mnie za rękę przyciągnął do siebie i pocałował.Nie odepchnęłam go. W tym samym czasie po schodach schodziła Pegi trzymając coś w rękach zdziwiona  już miałam wychodzić
Stój-krzyknęła Pegi nie możesz wyjechać na modeling
A to niby czemu-zapytałam wiedząc o co chodzi przed wyjściem z pokoju jak się ogarniałam zrobiłam test ciążowy bo spóźniał mi się okres i totalnie o nim zapomniałam. Pegi podała mi go nie mogłam uwieżyć był pozytywny. 
Nathan podszedł zajrzał i obrócił mnie w ramionach. 
To znaczy że jesteś w ciąży -krzyknął będę tatą
Gdy zobaczyłam jak się cieszył wiedziałam że mogłam wszystko spieprzyć.
Wszyscy wyszli a ja i Nathan usiedliśmy na łóżko 
Teraz już będziemy zawsze razem-mówiłam
Czemu chciałaś wyjechać-zapytał przecież nadal mnie kochasz
A Cher ?-zapytałam
Przecież chciałem wyjechać z tobą -mówił
Nie rozmawiajmy o tym
Przepraszam liczy się to że będziemy mieli dzidziusia-powiedział 
Uśmiechnęłam się. 
A co będzie dalej-zapytałam 
Weźmiemy ślub-mówił
 Narazie zostawmy tak jak jest-powiedziałam dodając przyjdzie na to czas
W agencji Ben powiedział mi że dopóki nie będzie widać brzucha mogę był modelką.
Wyjechałam na tydzień do Mediolanu.Nathan został się w domu.
Pierwszy pokaz miałam dwa dni po przyjeździe. Codziennie rozmawialiśmy z Nathanem przez Skaypa lub telefon. Pokaz udał się świetnie byłam główną modelką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz