poniedziałek, 11 czerwca 2012

Rozdział 38

Nathan i Bella poszli a ja z Benem się spotkaliśmy. Był przed czasem zdziwiłam się. 
Coś się stało-zapytałam 
Pokłóciliśmy się z Bellą-powiedział 
To tak jak my z Nathanem.-poiwedziałam
Oto kłótnia :
Napewno nie chcesz iść-zapytał 
Nie spotykam się z Benem-powiedziałam patrząc na jego niezadowoloną minę
Nie powiem że sie cieszę-pow. 
A co ja mam się cieszyć że idziesz na cały wieczór na spotkanie klasowe z Bellą-podniosłam lekko głos
Mówiłaś że to ci nie przeszkadza-odpowiedział 
A co miałam inne wyjście-zapytałam 
Ty też byłaś z Maxem w Mediolanie i mi to nie pasowało -mówił 
Dobra idź i baw się dobrze-powiedziałam i wyszłam 
Miesiąc później okazało się że ja i Ben się zaprzyjaźniliśmy codziennie się spotykaliśmy no może prawie nie przesadzajmy byłam parą z Nathanem ale cały czas się kłóciliśmy o to że się spotykam z Benem .
Rano Ben zadzwonił do mnie i zaproponował spotkanie zgodziłam się.
Gdzie idziemy-zapytał Ben 
Nie wiem może się przejdzmy -odp.
Planujecie ślub z Bellą-zapytałam 
Nie jesteśmy razem bez zobowiązań-powiedział 
Czyli jak ona cię zdradzi lub ty ją to co?-zapytałam 
To nic rozstaniemy się bez płaczu i gniewu-powiedział 
Chwilę się nad tym zastanawiałam 
A ty i Nathan -zapytał 
To jest co innego byłam jego nażyczoną to długa historia ale teraz jesteśmy parą-powiedziałam
Opowiadaj mamy czas -powiedział siadając na jednej z ławek. 
Najgorsze jest to że teraz coś między mną i Nathanem się kończy -powiedziałam 
O co chodzi-zapytał 
Wydaje mi się że to już koniec za dużo rzeczy nas rozdzieliło-mówiłam 
Ben przyglądał się temu badawczo. 
Jak się może kończyć jak go kochasz-powiedział 
Spojrzałam na niego. 
Nie kochasz go-powiedział po cichu 
Ja nie wiem już co to znaczy kochać tyle mnie spotkało moja mama jest w więzieniu może przez to nie znam swoich uczuć-powiedziałam gubiąc się i nie wiedząc już do końca co robić
Dobrze dosyć smutków-powiedział uśmiechając się dodając ja cię skądś znam
Co -zapytałam 
Wiem ty jesteś modelką-mówił 
Uśmiechnęłam się. 
Byłam-powiedziałam
Czemu zakończyłaś karierę-zapytał 
Nie zakończyłam miałam ale nie zrobiłam tego za bardzo to kocham-powiedziałam dodałam zadzwoniłam do Antonia ale on poiwedział że mi na to nie pozwoli jak będzie następny pokaz to w nim wystąpię napewno a co ty robiłeś na pokazie
Bella dostała zaproszenie od koleżanki-powiedział uśmiechając się od ucha do ucha
Aha myślałam że może projektujesz ubrania-powiedziałam po czym on roześmiał się
Chodźmy coś zjeść-powiedział Ben
Pokiwałam głową na TAK
Ale gdy wstałam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz