poniedziałek, 11 czerwca 2012

Rozdział 39

Jakieś dziecko rzuciło piłkę w moją stronę i pobrudziło mi nią całą bluzkę bo wpadła w błoto i wodę.
Chodźmy do mnie -powiedział Ben dodając to bliko
Rzeczywiście było niedaleko kilka minut i byliśmy mieszkał w niewielki domku sam oczywiście miał pokój salon łazienkę i kuchnie.Gdy weszliśmy do środka najpierw poszliśmy zrobić kawę.
Patrzałam na niego uśmiechając się coś w środku u mnie się działo. Gdy woda gotowała się w czajniku. Podszedł i stanął koło mnie
Z każdym dniem coraz bardziej do siebie się zbliżaliśmy.
Nagle powiedział:Ja cię pragnę -stając przedemną Tak bardzo chciałby cię pocałować biję się z tymi myślami od dawna dotknął dłonią do moich ust
Proszę przestań dłużej nie mogę wytrzymać ja nie kocham nathana kocham ciebie-mówiłam
Wziął mnie na ręce i posadził na stole w kuchni. Zaczął delikatnie całować moje usta. Było widać że byliśmy spragnieni wzajemnej miłości do siebie. Po chwili wziął mnie na ręce i zaniósł salonu. Nie odrywaliśmy od siebie ust położył mnie a potem lekko się na mnie położył. Trzymałam rękę na jego policzku. Po chwili usiadł koło mnie a ja wtuliłam się w niego.
Powiedz że nie robimy nic złego-powiedziałam trzymając rękę na jego koszulce czułam przez nią jak bije jego serce.
Nie bo ja ciebie kocham-powiedział dodając a ty mnie dlatego zerwałem dziś z Bellą
A co z Nathanem-zapytałam
Bella mi mówiła że się z nim przespała i temu ze sobą skończyliśmy-powiedział
Nie obchodzi mnie to i tak go nie kocham i to mnie aż tak nie boli.-powiedziałam
Ben gładził ręką moje włosy. Po czym zaczął mówić :
Począwszy od dziś
Począwszy od dziś twoje spojrzenie jest moim odbiciem
Odbiciem moich snów
Kiedy śnię, że pocałunek zmienia się w „kocham cię”
„Kocham cię” z twojego głosu

Począwszy od dziś zmieniłeś to, co czuję
Czuję, że w każdym momencie znika czas
Kiedy jestem z tobą kochanie
Jesteśmy tylko ty i ja

Nie brakuje mi nic więcej poza byciem z tobą
Bo mam miłość, którą mi dajesz
Bo ty masz wszystko co moje

Począwszy od dziś oddaję ci serce
Moje sekrety, moje przeznaczenie i moje nadzieje
Każde miejsce, każdy zakątek
Moje szaleństwo i mój rozsądek

Począwszy od dziś mówię, że cię kocham
Że nie mogę być bez ciebie, ponieważ tęsknię za Tobą
To dla ciebie jest cała moja miłość, wszystko co moje
Począwszy od dziś

Począwszy od dziś towarzyszy ci mojego serca bicie
Jesteś ze mną w moich zmysłach
Myślę, że jeśli jestem z tobą nie ma nikogo w pobliżu
Jesteśmy tylko ty i ja
Nie brakuje mi nic więcej poza byciem z tobą
Bo mam miłość, którą mi dajesz
Bo ty masz wszystko ode mnie

Począwszy od dziś oddaję ci serce
Moje sekrety, moje przeznaczenie i moje nadzieje
Każde miejsce, każdy zakątek
Moje szaleństwo i mój rozsądek

Począwszy od dziś mówię, że cię kocham
Że nie mogę być bez ciebie, bo tęsknię
To dla ciebie jest cała moja miłość, wszystko co moje

Przeznaczenie stworzyło parę prawie doskonałą
Kochamy się z błędami, z zaletami
Ze strachem, kochamy się pomimo wad

Począwszy od dziś oddaję ci serce
Moje sekrety, moje przeznaczenie i moje nadzieje
Każde miejsce, każdy zakątek
Moje szaleństwo i mój rozsądek

Począwszy od dziś mówię, że cię kocham
Że nie mogę być bez ciebie, bo tęsknię
To dla ciebie jest cała moja miłość, wszystko co moje
Począwszy od dziś
Ten  tekst piosenki oddaje to co czuje do ciebie-mówił Ben
Kocham to  A partir de hoy-powiedziałam dając mu całusa
Pójdziesz ze mną zabrać rzeczy od Nathana zostanę na trochę u Elizy i Toma-poiwedziałam
No jasne możesz się tu wprowadzić -powiedział
Na razie nie nie zrozum mnie źle ale teraz chce zacząć wszystko od nowa wynajmę mieszkanie niedługo chce wszyskiego nowego-powiedziałam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz